onsdag 13 april 2011

Nyligen twittrat



Anders Timell:
"Proffsigt med män som har egna tofflor med i duschen. Inte lika proffsigt med män som använder fön till att torka könshår och rygghår. Usch"

Hasse Brontén:
"Jag hatar pappersarbete mer än vissa hatar Lars Vilks."

Jonas Gardell angående Ola Lindholm och knarkanklagelser:
"Å ena sidan tror jag Ola är oskyldig. Å andra sidan skulle jag också behöva knarka för att frivilligt se allsvensk fotboll."

Mårten Andersson - RAW Comedy:
"Att jag ska gästa P1 är en lika stor skräll som om Ghadaffi skulle vakna och säga: "Nej grabbar, nu går jag och köper mig normala kläder"

Annika Lantz:
"Japan uppgraderar kärnkraftsolyckan i Fukoshima till en sjua. Reinfeldt uppgraderar jobbskatteavdraget till en sexa."
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar